2a Edició del Vespre Vermut

12/07/2023 Festes

2a Edició del Vespre Vermut

Blancafort celebra la segona edició del Vespre Vermut amb els cellers i restaurant de la vila, i fins a cincs grups musicals en una festa multitudinària.

Avui, dissabte 8 de juliol, Blancafort ha celebrat la segona edició de la festa del vi de vermut que sota el Títol Vespre Vermut es va iniciar l’any passat amb tant d’èxit en la participació que les propostes gastronòmiques van exhaurir existències.

Avui s’ha dut a terme la segona edició, amb quatre cellers participants de la vila i fins a cinc grups musicals entre ells els vallencs Figa Flawas.

Centenars de persones han assistit a partir de les set de la tarda a la plaça dels arbres de Blancafort per tastar les diferents propostes vinícoles, amb especial interès del Vermut. Els Cellers Domenys, Rosa Maria Torres, Gerida i Jordi Llorens han sigut els encarregats d’ensenyar els seus productes que els visitants han pogut combinar amb diferents menjars de l’Arravaló, del Bar de la Piscina i de la Food Truck El Grillat.

Tot això ha anat acompanyat de la música dels Figa Flawas, Last Nite, Un Conjunt, Ready To Rock i DJ Xaviggi.

Una proposta exitosa de l’Ajuntament de Blancafort per promoure el vermut de casa nostra i l’oferta gastronòmica del municipi.

Des de l’Ajuntament de Blancafort valorem molt positivament aquesta segona edició del Vespre Vermut. Per ser el segon any que celebrem aquesta Festa del vi de vermut, hi va haver un rècord de participació, per la qual estem molt contents/es. L’organització de l’acte es va fer tota des de l’Ajuntament i aquesta resposta ens satisfà molt.

Des de les 19h de la tarda fins les 5 de la matinada hi va haver molt ambient, tenint el seu punt culminant amb l’actuació de Figa Flawas. El públic assistent va ser de totes les edats i l’ambient festiu.

No ens resta més a dir que agrair a tothom la seva assistència i ara toca treballar en la tercera edició i fer aquesta festa, ja consolidada, cada any millor. feta per diferents veins del muncipi.

Durant la festa  també es van poder veure una exposició de motos antigues

En total al estan del Ajuntament es van vendre 650 Copes i tant els Cellers com els restauradors van sortir molt contents de la festa.