Acte de reconeixement Doctora Olga Aran

14/11/2021

Acte de reconeixement Doctora Olga Aran

El passat Dissabte dia 13 es va celebrar un acte de reconeixement a la Doctora Olga Aran que durant 34 anys ha estat la metgessa del poble de Blancafort. A les 12 del migdia va ser rebuda davant de l'Ajuntament on va ser convidada a signar el llibre d'honor. Acte seguit se li va fer entrega d'un ram de flors. A la sortida de la casa de la vila hi va haver una breu actuació del gegants de Blancafort que no es van voler perdre l'acte de reconeixement. Posteriorment tots els assistents es van dirigir al local Social on es van fer uns parlaments a càrrec de l'Alcalde Enric Paris i de la regidora de salut Judit Garcia. Enric Paris va voler agrair la feina feta l'Olga durant tots aquests anys especialment els últims on entre la pandèmia i la falta de metges el poder gaudir de un servei d'atenció al poble ha estat una de les prioritaris de consistori. L'últim parlament va ser de l'Olga agraint el tracte rebut a Blancafort durant tots aquests anys. A continuació se li va fer entrega d'una reproducció de l'escut de poble. Durant el posterior pica pica la gent va poder acomiadar-se i recordar anècdotes amb l'Olga. L'Acte va acabar amb una foto de grup amb tots els assistents.

Galeria de Fotos ampliada