Carta de l'Alcalde de Blancafort als Blancafortins

25/04/2020

Carta de l'Alcalde de Blancafort als Blancafortins

Ànims i Força al poble de Blancafort.

Blancafortins i Blancafortines,

Estem passant uns temps difícils per tots amb la crisi del coronavirus, per aquest motiu vull escriure unes paraules.

En nom de l’ajuntament i com alcalde de Blancafort, vull agrair l’esforç que porteu fent tots i totes aquestes últimes setmanes de confinament.

Encara queda una miqueta i us animo a seguir fent-ho com fins ara.

Poc a poc s’anirà aixecant el confinament i tornarem a la NOVA NORMALITAT, que ens haurem d’acostumar a partir d’ara.

Serà un any complicat per tot plegat, però de ben segur que ens en sortirem.

Us VULL DONAR ÀNIMS I ENVIAR FORÇA a tots i totes per seguir mantenint Blancafort com fins ara, sense cap cas, i ajudar a mantenir la comarca amb pocs casos controlats.

Tot això és possible perquè entre tots fem les coses BEN FETES !!

Agrair a tot el personal sanitari, en especial a l’equip del CAP Montblanc, equips de neteja, conductors de serveis sanitaris, cuidadors de gent gran, farmàcies, treballadors de botigues d’aliments, pagesos que cultiven els aliments, voluntaris i un llarg etcètera, que gràcies a ells ens ho han posat tot més fàcil.

Informar-vos que des de l’ajuntament , hem comprat mascaretes i que degut a l’alta demanda encara no les tenim, però esperem rebre-les a finals d’aquest mes, i les repartirem una per cada veí i veïna.

També disposarem de gel hidroalcohòlic que l’instal·larem als locals públics.

Per altra costat amb l’ajuda de la diputació procedim a fer la desinfecció de botigues, ajuntament i zones de contenidors per una millor seguretat.

Bé per acabar aquestes paraules, us torno a demanar que fem un esforç més i seguim portant aquesta situació de confinament, tal i com TOTS SABEM PER FER UN BLANCAFORT LLIURE DE CORONAVIRUS.

ENS EN SORTIREM !

Enric París Daran