Ensorrament Terrat del cafè de la Cooperativa

04/03/2021 Actualitat

Ensorrament Terrat del cafè de la Cooperativa

Aquest dissabte 27 de febrer a la tarda es va ensorrar un terrat d'un immoble del poble de Blancafort. Segons apunten els Bombers de la Generalitat, es va rebre l'avís per l'accident a les 18.12h. L'edifici afectat es troba al carrer Major de Blancafort.

Segons s'apunta, es va ensorrar terratdel que era l'antic local de la Llar de Jubilats i Pensionistes de la localitat i el despreniment va arrossegar també els dos sostres de l'immoble fins a la planta baixa. La façana no va quedar afectada.

Com a conseqüència dels desperfectes no hi va haver cap persona ferida i tampoc es va haver de desallotjar ningú.

Els Bombers, després de revisar la situació i minimitzar riscos per treballar amb seguretat, van procedir a fer tasques d'apuntalament, de la finca del costat, per evitar col·lapse.

Fins al lloc s'hi van desplaçar els Bombers amb 11 dotacions, amb efectius GROS i GREC. També hi va anar l'arquitecte municipal.

Des del consistori s'informa que per evitar possibles despreniments de pedres a l'indret, el carrer Major queda tallat al pas de vehicles i vianants. Així, es demana que durant aquest tall, no s'aparqui al carrer Rosselló.

L'edifici apart de ser l'antiga Llar dels Jubilats, va ser el Cafè de la Cooperativa i també el Cinema del poble fins l'any 1988. També va ser seu de l'oficina de la secció de crèdit de la Cooperativa.

Es preveu que aquesta setmana comencin les tasques de desenrunament i posteriorment es valorarà que es farà de l'Edifici