II Cap de setmana lila i Festes de Santa Magdalena 2022

26/07/2022 Festes

II Cap de setmana lila i Festes de Santa Magdalena 2022

L'Obra de teatre el Safareig va posar punt final a la celebració del 2n cap de setmana Lila i les festes de Santa Magdalena 2022 organitzats per l'Associació feminista de Blancafort i l'Ajuntament. Els actes van començar el Divendres tarda amb la presentació del llibre “Una mujer un voto” una novel·la gràfica sobre el moviment sufragista espanyol la publicació del qual coincideix amb el 90è aniversari de la consecució del dret a vot de la dona a Espanya i que va comptar amb la presència d'una de les dues autores Montse Mazorriaga . Per la nit va tenir lloc una concorreguda sessió de cinema amb sopar de carmanyola i crispetes gratis per als assistents.

El Dissabte per la tarda a la Plaça dels arbres va tenir lloc una Fira d'artesania amb diferents expositors. A les 20 h hi va haver una sessió de zumba feminista. A les 22 h va tenir lloc un sopar a la mateixa Plaça va tenir lloc un sopar per les Festes de Santa Magdalena posteriorment amenitzat i animat pel grup gironí Millenium.

Diumenge a les 11 va tenir lloc l'ofici solemne en honor a la patrona del poble. A les 12 a la piscina municipal es va presentar la campanya contra la violència de genere i a continuació un concert vermut a càrrec de duo Mel i Mató.

Els Actes van finalitzar el Dilluns al vespre amb l'obra de teatre El Safareig a càrrec de la companyia Teatralitzat que va tenir una molt bona acollida per tots els assistents.