Missatge del Sr Alcalde per la Festa Major 2020

23/08/2020 Festes

Missatge del Sr Alcalde per la Festa Major 2020

Benvolguts/des blancafortins i blancafortines.

Primer que tot, desitjo que estigueu tots bé i els vostres famílies també.

Després d'aquest any complicat i marcat pel Covid-19, finalment hem arribat ja a la nostra Festa Major. Donada a situació d'excepcionalitat, ens hem vist obligats a reinventar-nos i fer una Festa Major una mica atípica, però no per això menys lluïda. Una Festa Major pensada i dissenyada perquè la puguem gaudir i viure tots els veïns i veïnes de Blancafort, amb les mesures de seguretat possibles. MASCARETA, MANS I DISTÀNCIA.

Tots els actes que hem preparat, tindran lloc a la Plaça dels Arbres on tothom haurà d'estar assegut, però aquest any sense el nostre tant típic i estimat envelat, una mesura que hem adoptat per poder mantenir distàncies.

Malgrat tot, i amb més motius encara aquest any, us animo a participar dels actes organitzats, sense oblidar que hem d'evitar tots aquells contactes que en condicions normals hauríem tingut. Si tot va bé, l'any vinent ja ho tornarem a celebrar com cal.

Voldria donar les gràcies a totes les associacions que any rere any col·laboren per fer possible la nostra festa, i també a la regidoria de festes, que junt amb la resta de regidors i regidores, hem pogut reinventar-nos per poder fer-ho possible.

Vull aprofitar per informar que en breu estrenarem una pàgina web nova de Blancafort que ha estat elaborant des del Consell Comarcal de la conca de Barberà, amb el suport de la Diputació de Tarragona. Cal agrair la feina feta del Ramon Fabregat qui juntament amb els tècnics del Consell ha estat treballant en la construcció d'aquesta Nova web.

No em vull oblidar de l'Ignasi Baltà que ha aportat la fotografia de la portada del pro, del programa, del nostra poble a vista d'ocell. I al Raimon Coll per la feina que va fer durant molts anys com a reporter fotogràfic i responsable d'impulsar la web que coneixem actualment.

Ara si només desitjar-vos BONA FESTA MAJOR!!!

Enric Paris Daran

Alcalde de Blancafort.