Presentació candidatura ESQUERRA REPUBLICANA DE CATALUNYA-ACORD MUNICIPAL (ERC-AM)

17/05/2023 Actualitat

El Divendres dia 12 la candidatura de Esquerra Republicana de Catalunya– Acord Municipal va fer l'acte de presentació al local de l'Associació de jubilats de Blancafort.

En primer lloc Enric Paris actual alcalde del poble va presentar els que seran els membres de la candidatura on entre els futurs regidors només hi ha 2 canvis respecte la candidatura passada. Acte seguit es va fer un repàs a les principals feines que s'han dut a terme des del consistori durant aquest legislatura al temps que va aprofitar par agrair a tots aquells de forma voluntària van col·laborar durant algun moment dels últims 4 anys com durant la pandèmia o la nevada de fa 2 anys.

Per acabar va ser Judit Garcia, actual tinent de alcalde la que va presentar les línies metres del nou programa on destaquen la creació de habitatges destinats al lloguer per a joves, la creació d'una depuradora d'aigües residuals, la substitució del enllumenat local a led o la instal·lació de plaques solars al centre de dia o el Local Social entre d'altres.

L'acte va acabar amb un petit refrigeri per a tots els assistents.