Reis 2023

05/01/2023 Festes

Reis 2023

Galeria d'imatges

Un any més i ja poden recuperar el format original, ses majestats els Reis Mags d'Orient van fer acte de presència a Blancafort. Sobre les 7 de la tarda i després d'un magnífic castell de focs, les 3 carrosses dels Mags d'Orient es van il·luminar en la foscos. Després de transitar per la part central del poble tot repartint caramels per a tots els assistents, van ser rebuts a l'Ajuntament pel consistori municipal. L'Alcalde Enric Paris els va donar la benvinguda i després d'assegurar que tots els nens i nenes de poble s'havien portat la mar de bé i que es mereixien els regals que havien demanat, va aprofitar per demanar certes millores pel poble a fi de aconseguir un Blancafort cada clop més sostenible. Acte seguit el rei Baltasar, en un molt correcte català, es va adreçar a tots els blancafortins per desitjar-los un Bon any 2023 ple de salut i moltes alegries. Posteriorment tothom es va dirigir al Local Social on es va fer l'esperada entrega de regals per a tots els nens i nens del poble.