Reis Mags 2022

06/01/2022 Festes

Reis Mags 2022

El dia 5 de gener a la tarda, complint amb la tradició de cada any, ses Majestats els reis Mags d'Orient va venir a Blancafort. Pocs minuts després de les 7 de la tarda, enmig d'un fred que feia patir fins i tot les bateries dels tractors, un magnífic castell de focs va ser el tret de sortida a l'arribada de ses Majestats que ja es començaven a albirar al fons de la carretera. Un bon nombre de blancafortins, tapats fins a la punta del nas, van rebre'ls a l'entrada del poble. Ses majestats es van dirigir al consistori municipal on van ser rebuts per les autoritats. En el seu parlament de benvinguda , l'Alcalde Enric Paris, va demanar a ses majestats una pròxima sortida de la pandèmia així com la possibilitat de poder realitzar o finalitzar els diferents equipaments i projectes que l'ajuntament ha planificat per aquest i els pròxims anys al poble. Posteriorment ses majestats van recórrer diferents cases del poble, on a l'entrada de les mateixes van fer entrega dels regals als nens i nenes del poble que s'havien portat tant bé durant l'últim any.

Galeria d'imatges