Remodelació de la Web de l'Ajuntament

15/10/2020 Actualitat

Remodelació de la Web de l'Ajuntament

Dons ja la tenim aquí. Després d'uns mesos de feina amb col·laboració del Consell Comarcal i ha proposta de la Diputació de Tarragona avui renovem la Web de l'Ajuntament i per extensió del poble. Després de 12 anys toca “canviar de cotxe” tot i que en el fons és el mateix model de vehicle amb les prestacions actualitzades.

El 4 de Juny de 2008 es va publicar la primera noticia en la que fins ara havia estat la nostra web i com no podia ser d'altra manera informava sobre l'inici de la mateixa; la seguirien altres noticies com la presentació de la maqueta del centre de dia. Duran aquest temps s'han publicat prop de 600 noticies, sense comptar galeries de imatges, vídeos o retalls de premsa.

La nova web destaca per una gama de colors més clara i un format pensat per millorar el seu funcionament en smartphones i tauletes ( es recomana sempre utilitzar-los en formats horitzontal). També hi ha una millora en la presentació de fotografies ja que cada noticia pot comptar amb una petita galeria de fotos més enllà de les ampliades que pengem per enllaç. En portada veure que apareix l'enllaç a les 6 últimes noticies publicades així com l'agenda d'activitats. També si cliqueu al costat de la imatge de portada ( on posa cliqueu) accedireu a una petita galeria d'imatges del poble, agrair a l'Ignasi Baltà que ens ajudes a fer-la possible amb el seu dron.

El sistema de menús també s'ha refet tot per fer-ne per donar una imatge més ordenada i fer-ne més àgil la seva utilització. Falten algunes coses encara per implementar o acabar de polir però ho anirem fent amb el temps.

Evidentment en la nova web seguireu trobant tots els serveis com els telemàtics amb l'Ajuntament o enllaços al consell Comarcal o Sipag.

Si entreu a les noticies notareu que no hi ha les noticies anteriors al 19 d'Abril d'enguany. Per desgracia no hem pogut migrar totes els noticies antigues de la web antiga. Com ja he dit abans eren quasi 600 noticies i com per posar la web nova havien de esborrar primer per complet la vella, era una feinada inassumible. Això no vol dir que s'hagi perdut res. Abans de donar l'autorització de publicar la web nova ens varem assegurar de tenir temps suficient per fer una copia de seguretat completa de l'anterior. Al cap i la fi allí s'hi trobava gran part de la nostra història dels últims 12 anys. És per això que se n'han fet algunes copies per poder-les entregar al Ajuntament, al arxiu comarcal i també al Raimon com agraïment per haver estat el webmaster de la pàgina la majoria d'aquests 12 anys.

Esperem que la nova web us agradi i us segueix essent útil.