Revetlla de Sant Joan 2022

27/06/2022 Festes

Revetlla de Sant Joan 2022

Blancafort va viure una revetlla de Sant Joan força participativa i amb regust de normalitat. L'Ae Blancafort va ser un any més l'encarregat de portar la flama del Canigó de l'Espluga de Francolí. A les 8 del vespre a la plaça del arbres la flama va ser rebuda pel consistori municipal. Posteriorment el Sr alcalde va desitjar a tothom un bon estiu i una revetlla tot i que va demanar prudència amb el petards per l'estat de sequera actual. Seguidament van ser els més petits del poble els que van ajudar a l'alcalde a encendre la foguera. Acte seguit es va repartir coca i cava per a tots els assistents.

Entrada ja la nit la festa va continuar al Bar de la piscina amb la actuació del grup de versions Chicovers que va acabar d'animar la nit fins ben entrada la matinada.