Revetlla de Sant Joan 2024

02/07/2024 Festes

Revetlla de Sant Joan 2024

Participativa Revetlla de Sant Joan un any més a Blancafort. A les 8 del vespre una representació del futur club “motero” del poble, va ser l'encarregat de fer dur la flama del Canigó, recollida prèviament a l'Espluga de Francolí, fins a la Plaça dels Arbres on van ser rebuts pel Consistori municipal. Allí el Sr Alcalde va aprofitar per desitjar un bon estiu a tots els assistents al mateix temps que recordava de celebrar una revetlla mb totes les precaucions pertinents, en un dia tant assenyalat. Un cop encesa la foguera, es va repartir coca i cava per a tots els assistents.

A la nit, després de sopar, a la terrassa del Bar de la piscina, el grup Som Dos-Tres va amenitzar la nit més curta de l'any per als nombrosos assistents.