Sant Joan 2021

30/06/2021 Festes

Sant Joan 2021

Blancafort va poder celebrar la revetlla de Sant Joan en el seu format més clàssic gràcies a la relaxació de les mesures Covid.

A quarts de 7 de la tarda l'AE Blancafort, un any més, va ser l'encarregat de recollir la flama del Canigó a l'Espluga de Francolí. A 3/4 de 8 del vespre davant de l'Ajuntament, es va fer entrega de la flama als més petits del poble, perquè juntament amb els seus pares, fossin els encarregats de portar, en comitiva, el foc a la plaça dels arbres on els esperaven el consistori municipal i tots els assistents. Davant la bona acollida i la professionalitat amb que els més menuts van fer el transport de la flama, el Joan seleccionat per encendre la flama, va decidir cedir-los a ells mateixos l'encesa de la mateixa. Un cop encès el foc i llegit el manifest de la flama del Canigó es va repartir coca i cava per a tots els assistents.

Per la nit a la terrassa de la Piscina el grup de versions Cool Fiction va oferir un agradable concert que va amenitzar , durant un parell d'hores, la nit a tos presents.