Setmana Jove 2023

23/08/2023 Festes

Setmana Jove 2023

Galeria Imatges ampliada

El Divendres dia 18 va començar una nova edició de la Setmana de Joventut a Blancafort.

El primer acte en disputar-se va ser un seguit d'amistosos de Futbol Sala a la pista municipal obert a tots els públics.

Dissabte va ser el torn de 2 de els activitats esportives amb més tradició del poble; el Bicicross i la Pujada al Cap del Coll. A 2/4 de 5 de la tarda Els més joves de poble van tornar a demostrar les seves habilitats sobre les dues rodes pels carrers del poble. Un any més i com no podia ser d'altra manera la cursa més participada i amb més expectació va ser la dels menors de 4 anys que amb el seu circuït de 100 metres van aconseguir uns bons aplaudiments per part de tots els assistents.

Acte seguit, quan passaven pocs minuts de els 7 de la tarda va arrancar una nova edició de la Pujada al Cap del Coll. Una edició de enguany marcada per la calor però que tot i així es va poder veure un bon espectacle entre els participants.

El Dissabte va finalitzar amb una sessió de cinema a la fresca on es va projectar una pel·lícula infantil i es va oferir servei de barra i crispetes.

El Diumenge al migdia a la piscina municipal es va fer un vermut electrònic que va amenitzar musicalment l'estona tots els que estaven refrescant-se de la calor o prenent algun refrigeri a la terrassa del Bar.

A la tarda al local Social va tenir lloc una nova edició del veterà i ja tradicional torneig del joc de la Botifarra, que va comptar amb la participació de 8 parelles.

Al vespre a la Pista municipal es va realitzar la segona edició del torneig 3x3 de Basquet.

De cara a Dilluns una de les novetats d'enguany va ser el concurs d'apilar caixes, on qui va voler va poder demostrar la seva agilitat i equilibri que va permetre assolir varies piles de fins a 27 caixes.

Per la nit hi va haver una nova edició d'una de les activitats més participatives els últims anys, la Cursa de orientació nocturna, que durant un parell d'hores va tenir varis grups de persones, degudament equipades amb llums i frontals, buscant les fites per l'interior i els voltants del poble.

El Dimarts per la tarda va tenir lloc el piscineja, tot un seguit d'activitats aquàtiques a la piscina. Per la nit va ser el torn de el tradicional concurs de paelles, que va recuperar la gran participació que ja tenia els anys abans de la pandèmia. La xafogosa nit va acabar amb diferents sortejos de lots de productes.

Dimecres tarda va començar amb la segona edició del correquintos amenitzat al so de la Txaranga bufa canyes. L'edició d'enguany va comptar amb la participació de 6 associacions i establiments del poble que van oferir diferents tapes a un preu de 2€.Un cop acabat el recorregut, a la Plaça dels arbres, va realitzar-se una sessió de Karaoke on qui sap si el deixar-se anar producte de la ingesta del les cerveses va fer que fos força participativa i variada.

Dijous la setmana va finalitzar a,mb la celebració del tradicional sopar de pollastre posteriorment amenitzada amb sessió de Dj i servei de barra fins altes hores de la matinada. L'Ajuntament vol agrair a la nova junta dels Joves la bona organització i varietat oferta durant tota la setmana que ha portat a viure una de les millors Setmanes Joves dels últims anys.