Sortida a buscar el Tió i Activitat per la Marató de Tv3 2021

16/12/2021 Festes

Sortida a buscar el Tió i Activitat per la Marató de Tv3 2021

Els més petits del poble van sortir Diumenge passat al matí a la recerca del tió. El punt de trobada va ser davant del Local Social on el Sr Alcalde va fer entrega al Joan de l'AE Blancafort (organitzadors del acte) d'una carta certificada que van rebre a l'Ajuntament i que contenia un curiós plànol amb indicacions sobre on es preveia que els tions tenien planificat arribar. Així que, plànol en mà i acompanyats pels seus pares, van enfilar cap a un bosc prop del poble on després d'una breu cerca van aparèixer els esperats Tions, que des de un dies esperaven pacients l'arribada dels seus nens. Un cop feta la pertinent foto de grup, es va procedir al retorn al poble.

Un cop arribats a la Plaça dels arbres, l'Ajuntament va organitzar una activitat per recaptar fons per a la Marató de Tv3. Tothom qui va voler, va poder gaudir de xocolata desfeta i coca , gentilesa del Bar de la Piscina i del Forn de Pa Sahún Jové. L'Acte va comptar també amb la presencia del cor vallenc Eulià, que va oferir un recital anomenat finestres i balcons on van repassar diferents cançons i nadales tradicionals catalanes i europees. En total es van aconseguir recaptar 240 €.

L'Acte va servir també com a tret de sortida de les festes de Nadal Per a les quals s'han programat nombroses activitats.