Sortida cultural al Museu de la tècnica de Manresa.

01/12/2021 Actualitat

Sortida cultural al Museu de la tècnica de Manresa.

El passat Diumenge l'Ajuntament de Blancafort va organitzar una sortida cultural. El lloc escollit va ser el museu de la tècnica de Manresa.

El Museu es va fundar l'any 1993 per iniciativa de l'empresa municipal Aigües de Manresa SA, l'Ajuntament de Manresa i el Museu de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya, i compta amb la destacada col·laboració del Gremi de Cintaires de Catalunya.

Des del 1992 forma part dels Sistema de Museus de Ciència i Tècnica de Catalunya, i des del 26 de novembre del 2004, quan s’inaugurà l’exposició permanent relacionada amb l’aigua, està integrat en el Conjunt del Parc Patrimonial de la Séquia de Manresa.

La sortida va ser davant de les escoles a 2/4 de 9 del matí. Un bus amb guia els va portar fins a Manresa. Dins el museu van poder una col·lecció de maquinaria per a diverses industries com la seda, la xocolata i la cintera.

Posteriorment es van dirigir a un restaurant on van poder gaudir d'un dinar preNadal on no va faltar la Sopa de galets, la carn d'olla o el pollastre amb prunes.