Subvenció de la Diputació de Tarragona per al control sanitari de l’aigua de consum humà, l’aigua de les piscines municipals i la legionel·la a les instal·lacions municipals.

20/09/2023 Subvencions

La Diputació de Tarragona, per acord de la Junta de Govern de data 20 de juny de 2023, ha concedit a l’Ajuntament de Blancafort la subvenció per import de 8.312,50 € per al control sanitari de l’aigua de consum humà, l’aigua de les piscines municipals i la legionel·la a les instal·lacions municipals, dins la convocatòria de subvencions de protecció de la salut pública de l’any 2023.

Aquesta actuació compta amb la col·laboració de la Diputació de Tarragona.