Subvencions de la Diputació de Tarragona per restablir els béns i serveis afectats per fenòmens meteorològics i altres situacions excepcionals 2023.

16/10/2023 Subvencions

La Diputació de Tarragona, per acord de la Junta de Govern de data 26 de setembre de 2023, ha resolt concedir a l’Ajuntament de Blancafort les següents subvencions per restablir els béns i serveis municipals afectats per fenòmens meteorològics i altres situacions excepcionals de l’any 2023:

1. Formació d’element de contenció d’aigües pluvials al carrer de la Sort, import concedit: 8.759,19 euros.

2. Protecció del camí de la Coma del Pou, import concedit: 5.172,75 euros.

3. Condicionament de drenatge i talussos del carrer del Parlament, import concedit: 20.368,70 euros.

Aquesta actuació compta amb la col·laboració de la Diputació de Tarragona.